Mozogj otthon!

2020.11.11, 14:26 ASE
Ma az ovifocisok ajánlanak egy príma kis gyakorlatsort!

Ovifocisok ajánlása

Tartásjavító, izomerősítő, nyújtó- és mozgásügyességet fejlesztő utánzó gyakorlatok

 

  • „Almaszedés” – Szögállás, karok magastartásban. Váltott karral nyújtózkodás felfelé.
  • „Billenő repülőgép” – Szögállás, oldalsó középtartás. Törzshajlítás folyamatosan jobbra, majd balra.
  • „Fújja a szél a fákat” – Terpeszállás, magastartás. Törzshajlítás folyamatosan jobbra, majd balra.
  • „Füles köcsög” – Szögállás, fülfogás. Ereszkedés törökülésbe, majd felállás.
  • „Lift” – Alapállás. Ereszkedés guggolásba, majd vissza kiinduló helyzetbe.
  • „Verébszökdelés” – Szökdelés zárt lábbal, helyben. Karok csípőn.
  • „Nemtudomka” – Alapállás. Vállhúzás fülhöz, majd leengedés.
  • „Biciklizés” – Hajlított ülés, támasz a test mögött. Lábemelés után váltott lábnyújtás és hajlítás.
  • „Alagút” – Fekvőtámaszból csípőfeltolás magasra. Térdek nyújtva, popsit magasra kell tolni.
  • „Kiscsikó” – Guggolásban támasz a talajon. Csípőemeléssel a karokon támaszkodva, lábtartáscserék a levegőben.
  • „Bokszolás” – Hason fekve enyhe törzsemeléssel bokszolás előre a levegőbe.
  • „Csónakringás” – Hason fekvésből gurulás jobb, majd baloldalra, új fűzéssel magastartásban.
  • „Bölcső” – Háton fekve, a felhúzott térdeket karral átölelve ringás jobbra-balra, előre-hátra.
  • „Cserebogár” – Hanyatt fekve kézzel-lábbal kapálódzás a levegőbe, emelt fejjel.
  • „Tojás” – Sarokülés törzshajlítással előre a combra. Karok a comb mellett hátranyújtva.