Mozogj otthon!

2020.04.14, 08:51 ASE
Első alkalommal a fiatal kajak-kenusok egy erőnléti, saját testsúlyos edzését ajánljuk figyelmetekbe!

A bemelegítés és a nyújtás rendkívül fontos az egészség, a jó közérzet megtartásához, ezért annak az edzés szerves részét kell képeznie!

Bemelegítés-10-15 perc (akkor jó, ha megjelennek az első izzadságcseppek a homlokon/póló hónaljrészén):
-malomkörzés előre és hátra 25-25 db
-guggolásból felugrás homorításba 20 db
-pároskarú körzés előre és hátra 25-25 db
-guggolásból hátraugrás csípőleengedéssel 15 db
-törzskörzés.

Erősítés-40 perc (ne feltétlenül a darabszámra menjünk,hanem a becsületes végrehajtásra):
-zsugorülés és guggolás 8-8db ×8kör
-fekvőtámasz 6 db-hátizom (hasonfekve,kezek a tarkón, mellkas emelése) 8 db ×8kör
- kitörés jobb és bal lábbal 8-8 db ×8kör
-ha van ugrálókötél,akkor a gyakorlatpárok között 3 perc.

Nyújtás-20 perc (statikus,nem rugózó)
-hasonfekvésből mellkas felnyomása
-ülésben, nagyterpeszből jobb és bal láb felé, majd előre nyújtás 1-1-1 perc
-nyújtott comb mellé másik talpat betenni, majd ellentétes kézzel előrenyúlni a nyújtott láb irányába, miközben a másik kéz fogja a hajlított térdet 1,5-1,5 perc
-nyújtott ülés 2 perc.

 

Jó munkát, csütörtökön jövünk újra!